sâmbătă, 12 decembrie 2009

o poveste trista

O scurta poveste care m-a impresionat. O poveste in care toata lumea se poate identifica... O poveste despre inceput, o poveste despre sfarsit. O poveste despre iubire.


Clasa a 9-a
Prima zi de liceu. Langa mine sta cea mai frumoasa fata pe care am vazut-o in viata mea. Mi-e rusine sa ma uit in ochii ei, ea nu stie cat de mult o iubesc. Spune ca sunt cel mai bun prieten al ei. Ma considera un simplu amic...


Clasa a 10-a
Eram acasa cand m-a sunat si mi-a spus ca s-a certat cu prietenul ei si ca are nevoie de mine. A venit la mine si mi-a povestit totul plangand. Acum a adormit pe genunchii mei. Ii mangai parul si nu ma mai satur sa o privesc. Eu o iubesc atat de mult si ea ma considera un simplu amic...


Clasa a 12-a, banchet
Ne cunoastem de cand eram copii. In clasa a 8-a jurasem ca daca nu vom avea pe altcineva vom merge impreuna la banchet. M-a sunat si mi-a spus ca prietenul ei s-a imbolnavit si m-a întrebat daca vreau sa merg cu ea la banchet. Invitasem deja pe altcineva dar am fost de acord. Era cea mai frumoasa fata la banchet. Avea o rochie alba in care arata ca un inger. Am dansat toata noaptea si eu nu m-am gandit decat la cat de mult o iubesc. Dupa bal m-a pupat pe obraz si mi-a spus ca sunt cel mai bun prieten al ei. O iubesc atat de mult dar ea ma considera decat un amic...


Au trecut ani buni si azi imi ingrop ingerul. Printre lucrurile ei era si o agenda neagra pe care mi-au dat-o mie. Nu stiam daca sa o citesc sau nu. Am deschis-o. Era un jurnal si pe prima pagina scria:


Prima zi de liceu, langa mine sta cel mai drăgut băiat din lume. Nu pot sa-mi iau ochii de la el, dar el nu stie cat de mult il iubesc. Ma considera o simpla amica. L-am mintit ca am prieten ca sa il fac gelos. Il iubesc foarte mult si as da orice ca sa-l aud cum imi spune "Te iubesc".


In timp ce eu citesc aceste randuri ingerul meu este coborat in pamant. Lacrimile imi curg siroaie si nu pot sa-mi iau ochii de la mormantul ei. Si eu te iubesc, ingerul meu...


Uneori cuvintele vin prea tarziu. Daca iubiti pe cineva spuneti-i inainte de a fi prea tarziu.

0 comments:

Trimiteți un comentariu