marți, 29 decembrie 2009

ce-ai face cu 10 milioane de euro

Joi s-a câștigat marele preimu de 9,5 milioane de euro la loto 6/49. Câștigătoarea este o pensionară din Reșița. Ea a declarat că incă nu știe ce va face cu banii.
Iată ce aș face eu cu 10 milioane de euro, exact in ordinea urmatoare:
1) aș da o super petrecere :)
2) mi-aș lua un apartament
3) aș cumpăra o mașină (mai exact JAGUAR XJ sau JAGUAR S-TYPE 4.2)
4) aș termina casele fraților mei (de clădit, vreau să zic)
5) aș renova casa părintească
6) aș merge in vacanță cu prietenii mei
7) aș investi intr-o afacere
8) aș dona
update: 9)undeva între 6 și 7 m-aș gândi cum sa împart banii in familie [50% mie desigur:)]
          10) aș trăi fericit până la adânci bătrâneți

3 comments:

laty spunea...

ma voi ruga sa castigi ca sa-ti indeplinesti dorintele (in special cea de pe locul 4...)
Vecina de la parter...:))

Anonim spunea...

cam slabutz postul.
in ultima vreme nu ai mai scos nimica ca lumea.

motanu spunea...

merci laty :)
Anonim (păcat că nu mă pot adresa folosind un nume), nu-mi dau seama cum de poate fi postul ăsta slăbuț, este doar o listă cu ce aș face eu in caz că... un simplu vis, dar la ce bun să trăiesti daca nu poți visa

Trimiteți un comentariu