joi, 31 decembrie 2009

a mai trecut un an

Iată că am ajuns și la finele anului. Pe parcursul anului am avut parte și de momente de neuitat, am avut parte și de momente dificile. Am răzbit, am greșit, am plâns, am râs, am trăit. Am și regrete, am și realizări.
Deoarece este ultima zi a anului m-am gândit să fac o listă de realizări și de regrete. Doamnelor și domnilor, vă prezint...
... realizările mele:
1) mi-am găsit un loc de muncă temporar (poate că nu și-ar găsi locul pe listele altora, dar s-a întâmplat intr-o perioada în care eram la pământ dpdv financiar)
2) m-am înscris la un curs de calificare
3) am vizitat mai multe orașe din Turcia decât 2 dintre colegii mei de cameră de la universitate (ambii sunt turci)
4) am intrat in echipa LSRS (Liga Studenților Români din Străinătate)
5) am fost admis în echipa de atletism a universității
6) m-am distrat maxim (mersi tătare, Alex și Laura, ați facut Turcia mult mai suportabilă)
7) m-am distrat maxim (mersi  prietenilor din țară, de câte ori am venit în vacanță ați avut grijă să nu mă plictisesc)
8) am reușit să mă descurc cu o sumă lunară modestă
9) am renunțat la facultatea din Turcia
... și regretele mele:
1) nu am făcut o baie in Bosfor in cei 2 ani cât am stat in Istanbul
2) nu m-am dus în Antalya deși fusesem invitat de catre o fostă colegă pe care o cam plăceam
3) nu am găsit curajul să mă deschid față de o fată pe care o plac (mon dieu, elle est belle et intelligente aussi)
4) am renunțat la facultatea din Turcia
Cam asa stă treaba. Sper ca la anul să am o listă mai lungă la capitolul realizări, să am regrete mai mici și să mă distrez mai mult.
Baftă și la mulți ani!

0 comments:

Trimiteți un comentariu