luni, 7 decembrie 2009

alegeri, presedinti si alte alea

se pare ca băse câștigă încă odată. personal, nu-mi pasă nici cât negru sub unghie. pentru mine toți sunt o apa și un pământ. nu știu de ce se mai duce lumea să voteze, din moment ce dragii noștri conducători nu fac altceva decât să ducă țara asta la pierzanie.
politica din românica este o glumă proastă, iar politicienii niste personaje crase. nu se face politică ținând cont de valorile si de ideologiile primordiale ale partidelor. scopul în politica românească este acea gramadă imensă de bani numită buget (adică taxele pe care le plătim noi la stat) și cum să îți insușești cât mai mult din această grămăjoară.
eu nu am fost să votez. măcar în felul ăsta nu-mi fac inimă rea când cel pe care l-am votat se dovedește a fi un hoț și o pușlama.

0 comments:

Trimiteți un comentariu