joi, 8 octombrie 2009

La o margine de sat

Cantecul asta l-am auzit de la un prieten cam acum 10 ani. Imi amintesc ca de cate ori ne vedea nu mai stia incotro sa fuga pentru ca se saturase sa ni-l tot cante. Pana la urma cantecul a fost uitat si prietenul nostru a putut sa rasufle linistit.
Acum vreo 2 ani mi-am amintit de el si l-am cautat ca un nebun peste tot, dar fara rezultat. Asta pana acum 2 luni. Ma rog, succesul este de fapt partial, ca nu am gasit un fisier audio, asa cum mi-as fi dorit, ci doar versurile. Dar si asta este mai bine decat nimic.
Cred ca mai sunt si altii ca mine care au auzit acest cantec si acum il cauta dar nu-l pot gasi. Si pentru ca stiu cat de frustrant poate fi, luati de poftiti versurile (daca pana la urma gasesc audio promit sa il pun pe blog):

La o margine de sat, Sa va spun ce s-a-ntamplat
S-a-ntamplat ceva frumos, Dar si tare dureros
Doi copii s-au intalnit, Si nu s-au mai despartit
Cand erau de logodit, Parintii nu i-au primit
Cand erau de maritat, Parintii nu i-au lasat
Ei de mana s-au luat, Si-n mare s-au aruncat
Veni vestea la oras, C-au murit doi copilasi
Veni vestea la parinti, C-au murit doi fii iubiti
Marinare, marinare, Scoate-mi copii din mare
Iti dau sute, iti dau mii, Daca copii mi-i scoti vii
Poti sa-mi dai tu banii toti, Dar copii tot sunt morti
Pe mormantu de baiat, A crescut un pui de brad
Pe mormantul de fetita, A crescut un pui de vita
Si vita din ce crestea, Pe bradut se apleca
Trecatorii cand treceau, Luau din vita si gustau
Luau din vita si gustau, Pe parinti ii blestemau
Blestemati sa fiti parinti, C-ati omorat doi iubiti

Erau si versuri care se repetau, dar nu mai stiu exact care cum. Oricum, puteti sa le spuneti pe toate de cate doua ori daca vreti, ca tot iese frumos.
Daca are cineva melodia sa ma contacteze. Ofer recompensa :)

1 comments:

Anonim spunea...

http://www.trilulilu.ro/muzica-diverse/viorel-peia-la-o-margine-de-sat nu e asta?

Trimiteți un comentariu