luni, 5 octombrie 2009

Introductiune


Acest blog este o platforma prin intermediul careia intentionez sa expun pareri, sa impartasesc cunostinte si sa postez informatii potential folositoare oricui se nimereste sa se rataceasca pe aceste plaiuri.
Mai am un profil pe HubPages unde pun articole informative din domenii precum medicina, economie si IT dar articolele mai interesante le voi posta si pe blog.
Acesta este primul meu blog, si desi am obiceiul sa las treburile neterminate, sper sa nu ma satur prea repede de el. Ideea mi-a venit ieri si imediat am actionat in consecinta. Inca nu stiu exact daca ma voi axa pe o nisa anume, dar pentru o perioada voi trata subiecte varíate. Este foarte posibil sa continui in felul asta, deoarece am foarte multe interese si mi-ar fi greu sa scriu despre un singur subiect. Imi plac filmele, sportul, calatoriile, din cand in cand mai dau si peste articole de economie care imi trezesc interesul, ma intereseaza ultimele aparitii in materie de IT si as vrea sa vorbesc despre toate acestea fara constrangeri.
Unele articole vor contine pareri pe care probabil nu le impartasiti. Aceste articole nu sunt menite sa ofenseze ci mai degraba sa intrige la polemici si pareri cat mai variate. Nu exista adevar absolut, doar puncte de vedere. Orice fel de comentarii sunt binevenite atat timp cat se foloseste un limbaj pe cat posibil decent.

Acestea fiind spuse, astept reactiile voastre prin comentarii sau mail la vuap_enver@hotmail.com



0 comments:

Trimiteți un comentariu